Ez a weboldal sütiket használ a helyes működéséhez, valamint személyre szabott tartalmak megjelenítéséhez. Ön az oldal böngészésével beleegyezik a sütik használatába. További információ

Értettem

Tisztelt Látogató!

 

Ez az weboldal ún. sütiket használ bizonyos szolgáltatások biztosításához,  harmadik fél által anonim módon gyűjtött látogatási statisztikák készítéséhez, illetve célzott hirdetések megjelenítéséhez. A Google által gyűjtött adatokról egyebek mellett itttájékozódhat.

 

A sütik kis méretű adatcsomagok, fájlok, melyeket a legtöbb böngésző alapbeállítás szerint automatikusan fogad és tárol az Ön gépén, illetve visszaküldi az adott weboldal meglátogatásakor. Természetesen Önnek bármikor módja van böngészőjében a sütik törlésére, letiltására, szükség esetén újbóli engedélyezésére. Mindazonáltal a sütik letiltásával oldalunk számos funkciója nem használható. Így például, de nem kizárólag, nem használható webáruházunk, nem tud fórumunkban hozzászólást írni, szakértőinkhez kérdést intézni. Ön az oldalunk böngészésével elfogadja a sütik használatát, amennyiben letiltotta azokat, tudomásul veszi, hogy bizonyos szolgáltatások nem vagy nem megfelelően működnek.

 

Népszerűbb böngészők beállításairól az alábbi oldalakon olvashat:

 

Chrome

 

Firefox

 

Internet Explorer

1. WotBlitz Magyar Liga - Vault 51 1v1 kupa
részletes szabályzat

Frissítve: 2017.10.24.

1. Általános szabályok
A versenyen csak a World of Tanks Blitz magyar játékosai vehetnek részt.
Magyar játékosnak számít: aki beszéli a magyar nyelvet. (Klántól, tartózkodási helytől és lakóhelytől függetlenül.)
 
1.2. Felelősség
A szabályzat hiányos ismerete nem mentesít a felelősségre vonás alól!
 
1.3. Szabály módosítás
Fenntartjuk a jogot a szabályok változtatására és speciális esetekben egyéni döntések meghozatalára!
 
1.4. Versenyző
Egy játékos csak egy regisztrációval indulhat.
 
2. Csata
- Felállás: 1 vs 1
- Csata időtartama: 7 perc
- Max. tier: 8
- Játékmód: Supremacy.
 
2.1. Eredmény leadása
A csata vége után a helyszínen lévő egyik WML szervezőnek kell jelezni.
 
2.2. Újraindítás
Csak technikai gond esetén!
 
2.3. Váltás
2.3.1. Tank váltás
A csata előtt mindkét játékos kap egy-egy lapot amire fel kell írnia annak a 2 tanknak a nevét, amit hozni szeretne a csatában (Alap pálya + Tiebreaker). A kitöltést követően a lapot le kell adni egy szervezőnek. Ezután a tankválasztáson nem lehet módosítani!
 
2.3.2. Kezdőoldal választás
Az ágrajz szerinti felső játékos választ kezdő pozíciót.
A tank választást mindig az a játékos kezdi, aki az oldalt választotta az adott pályán.
 
2.4. Eredmény - Supremacy
A győztes játékos felelős a helyes eredmény leadásáért!
- Győzelem: A csata megnyertnek számít, ha az ellenséges tank megsemmisült vagy az egyik játékos eléri az 1000 foglaló pontot. Ha a rendelkezésre álló idő lejárt, de egyenlő foglaló ponttal rendelkezik a két játékos, akkor a kiosztott sebzés mértéke dönt. Amennyiben a kiosztott sebzés is egyenlő, a megtett km távolság lesz a döntő.
 
3. Mérkőzés
A játékosoknak 1 előre meghatározott (a WML vezetősége által véletlenszerű sorsolással kiválasztott) pályán kell játszaniuk, amely az ágrajzban van feltüntetve.
Az ágrajz szerinti felső játékos választ oldalt először.
Minden megnyert csata 1 pontnak számít. Az elvesztett csata 0 pontnak számít.
 
3.1. Játékmód: Best of 1 (Bo1)
A továbbjutáshoz 1 pont szükséges! 
 
3.2. Játékmód: Best of 3 (Bo3)
A továbbjutáshoz 2 pont szükséges!
 
3.2.1. Tiebreaker csata (3. csata)
Amennyiben az eredmény 2 csata után döntetlen (1-1), akkor a következő szabályok szerint még 1 csatát kell játszani:
- A pályán az a játékos választhat oldalt, amelyik több sebzést okozott az előző két csata során.
- Az oldalt választó játékos kezdi a tankválasztást is.
- Amennyiben a kiosztott sebzések megegyeznek abban az esetben a felső játékos választhat oldalt.
- Ha a mérkőzés során nincs kiosztott sebzés akkor mindkét játékos kiesik.
 
Amelyik játékos megnyeri a tiebreaker csatát, az nyeri a mérkőzést!
 
3.3. Játékmód: Best of 5 (Bo5)
A továbbjutáshoz 3 pont szükséges!
 
3.3.1. Tiebreaker csata (5. csata)
Amennyiben az eredmény 4 csata után döntetlen (2-2), akkor a következő szabályok szerint még 1 csatát kell játszani:
- A pályán az a játékos választhat oldalt, amelyik több sebzést okozott az előző két csatasorán.
- Az oldalt választó játékos kezdi a tankválasztást is.
- Amennyiben a kiosztott sebzések megegyeznek abban az esetben a felső játékos választhat oldalt.
- Ha a mérkőzés során nincs kiosztott sebzés akkor mindkét játékos kiesik.
 
Amelyik játékos megnyeri a tiebreaker csatát, az nyeri a mérkőzést!
 
4. Modok / Tiltott modok, kinézetek és egyéb kellékek
Az összes mod és minden egyéb külső program használata szigorúan tilos!
 

 

6. Általános büntetések
A WML vezetősége saját belátásuk szerint vizsgál és büntethet. Akár a díjazás megvonásával is!
 
6.1. Screenshot
Érdemes mindenről screenshot-ot készíteni. (Amit látunk csak arról tudunk helyes döntést hozni!)
 
6.2. Nem fair
A következő cselekvések nem számítanak fair játéknak:
 
6.2.1. Nem alkalmas játékosok
Olyan játékosok szerepeltetése, vagy erre történő próbálkozás, akik nem felelnek meg a verseny szabályzatának.
 
6.2.2. Helyettesítő játékos / Csaló
Egy másik játékos nevével, fiókjával vagy bajnoksági fiókjával történő játék, vagy ezzel való próbálkozás.
 
6.2.3. Hack-elés / Cheat-ek használata
Ez alatt a WoT játék kliens megváltoztatását, vagy bármilyen játékon kívüli cselekvést értünk, amivel az egyik játékos előnyhöz juthat a másikkal szemben.
 
6.2.4. Összejátszás
Bármilyen megállapodás kötése két vagy több résztvevő között, amivel hátrányba hoznak más résztvevőket, és / vagy előnybe hozzák magukat.
 
Ide tartoznak a teljesség igénye nélkül:
- Meccsek végeredményének előre eldöntése a résztvevők között, valamint a nyeremények előre eltervezett elosztása.
- Bármiféle jelzések a játékosok között, amelynek célja más résztvevők hátrányba vagy előnybe hozása, beleértve a szóbeli, írásbeli, valamint a jelzésekkel történő kommunikációt is.
- A játék szándékos elvesztése, vagy egy résztvevő játékos szándékos szabotálása, azzal a céllal, hogy elveszítsék a játékot.
 
6.3. Sportszerűtlen viselkedés
Minden játékos köteles a legjobb tudása szerint játszani. Ha ezt nem teszi meg, az sportszerűtlen viselkedésnek számít. 
 
Játékbeli hibák (bug-ok) kihasználása:
Bármilyen játékbeli hiba, vagy egyértelműen nem szándékosan a játékban található játék-mechanika kihasználása tilos. Minden ilyen esetet a WML vezetősége, saját belátása szerint vizsgál és büntethet!
 
7. Értelmezés
Mérkőzés / Meccs - Egy meccs két csapat / játékos által egymás ellen játszott csaták sorozata.
Egy WML meccsnek akkor van vége, ha valamelyik csapat / játékos elegendő csatát nyert meg a győzelemhez.
 
Csata - Két csapat küzdelme egyetlen pályán a WML által meghatározott pálya listáról. A legkisebb mérési egység a versenybe való előrehaladás szempontjából.
 
Játékos - Olyan személy, aki aktívan részt vesz a WML-ben egy hivatalos csapat tagjaként. / 1v1 esetén egyéni játékos
 
Csapat - Játékosok csoportja, akiket a bajnokságon és a ranglistán való részvétel szempontjából egy entitásként kezelünk.
 
Best of 1 - Egy meccsen belül 1 csata van. Az nyeri a meccset aki megnyeri a csatát.
 
Best of 3 - Egy meccsen belül 3 csata van. Az nyeri a meccset aki több csatát nyer. Ha 2:0 az állás akkor nincs harmadik csata.
 
Best of 5 - Egy meccsen belül 5 csata van. Az nyeri a meccset aki több csatát nyer. Ha 3:0 az állás akkor nincs negyedik csata.
 
Team Speak 3 (TS3) - A verseny során a csapatok és a szervezők közötti könnyed kommunikációra használt program. Ingyenesen letölthető.
 
8. Mérkőzés Média
A versenyen résztvevő játékosokról és általuk játszott mérkőzésekről készült vagy általuk megadott képeket, videókat és hang anyagokat bármikor felhasználhatjuk, módosíthatjuk. Ezeknek kizárólagosan a WML a tulajdonosa, felhasználásukra és módosításukra engedélyt adhat harmadik félnek!
 
8.1 Élő közvetítés
A versenyt csak a WML közvetítheti.
 
8.2. interjú / beszélgetés
Ha egy játékos lehetőséget kap egy interjúra akkor azt csak megfelelő hangnemben, stílusban és provokáció mentesen teheti meg.
 
8.3. Nézők a csatában
Az éppen versenyző játékosokon kívül kizárólag csak a WML szervezői vagy az általuk kijelölt játékosok mehetnek be.
 
9. Észrevételeiteket és kérdéseiteket az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címre várjuk!

Kiemelt támogatók

Médiatámogatók

TeamSpeak 3 támogató

HIRDETÉS -  FŐ TÁMOGATÓK

 
Bejelentkezés

Jelentkezz be a fiókodba

Felhasználónév *
Jelszó *
Emlékezz rám.

Facebook-csatlakozz

Youtube csatlakozz

FaceIT csatlakozz